Tuesday, June 24, 2014

[5 Gambar] Ustazah Cemas Kereta & Anak Di Larikan Penjenayah

[5 Gambar] Ustazah Cemas Kereta & Anak Di Larikan Penjenayah | Berikut adalah berita dari media sosial, whatapps yang hangat pagi tadi. Kejadian berlaku di Puchong Perdana apabila seorang ustazah yang menghentikan kenderaan di depan rumah pengasuh dengan engine kereta masih hidup dan anak didalam telah dilarikan penjenayah. Berikut petikan berita tersebut....

[5 Gambar] Ustazah Cemas Kereta & Anak Di Larikan Penjenayah



[10:08AM, 6/24/2014] : Salam kawan2
Ada kes panas pagi2 ni.
Kereta seorang ustazah di sekolah KAFA Puchong Perdana dibawa lari oleh orang tak dikenali. Bersama dgn baby 3 bln dan anak thn 3. Kereta mangsa berhenti di rmh pengasuh dgn engine msh hidup. Anak2 tidur di dalam.

[09:17, 6/24/2014] : Sebuah kenderaan yg mempunyai 2 org budak didalamnya telah dilarikan oleh Lelaki india dihadapan sekolah KAFA di Puchong Perdana pagi td jam 7.15, 24/6, WLX 4727 GEN2..mohon sesapa yg nampak tlg segera lapor atau pantau kenderaan tersebut..

[10:09AM, 6/24/2014] : Info trkini....Ank tlh djumpai jiran beliau dtinggalkn dtepi jln perindustrian puchong dan kereta dlarikn.....blm djumpai...
[5 Gambar] Ustazah Cemas Kereta & Anak Di Larikan Perompak

Apapun syukur kehadrat ilahi kerana anaknya telah dijumpai jirannya setelah penjenayah tersebut meninggalkan anaknya di tepi jalan perindustrian Puchong.


Kepada semua ibubapa terutamanya yang perlu menghantar anak ke rumah pengasuh atau pun ke taska.....berhati2lah....jangan berikan ruang untuk penjenayah mengambil kesempatan.




No comments:

Post a Comment